tospikannesi_ demin bizde seçememiştik ve bunları düşünmüştüm zaten cinsiyetini doğumda öğrendik ama düşündüğümüz isimden bambaşka bir isim koydu eşim kızımı görür görmez bu olsun dedi. Bende beğendim ama sanki çok önceden belliymiş gibi ismi alışmıştık 🥹
hvvvrl duru kumsal koyduk biz. duruyu ben kumsalı eşim istedi. ela da cok hoş bu arada 🌸 oğlum olsaydı kesinlikle uygar koyardım