cLearQueen demin kız bari bikac isim anketi yapaydın buraya 436799744 tane isim yazarlar 🤭 kızımın adı Duru 🥰
tospikannesi_ demin kızımın adı Buğlem🌸 De kızmı erkek mi önerelim🤭 Kız olarak duru , aden, bade,Alya hoşuma gidiyor. Erkek olarak Ege..
demin tospikannesi_ hepsi çok güzel isimler🌸 ama seçmek zor oluyor sonuçta bebeğimize sadece 1 kez isim koyabiliyoruz, karar veremiyorum
tospikannesi_ demin bizde seçememiştik ve bunları düşünmüştüm zaten cinsiyetini doğumda öğrendik ama düşündüğümüz isimden bambaşka bir isim koydu eşim kızımı görür görmez bu olsun dedi. Bende beğendim ama sanki çok önceden belliymiş gibi ismi alışmıştık 🥹
Golf demin kalbinize ısındırıyorsa koyun tabi. Ben söylerken ki naifliğe anlamının derinliğine odaklanıyorum isimlerde
milletsanakanalizemiolacak demin Ilk kızım Aleda olacaktı İlayda koyduk Ikinci kızım Deva istedim ama kızım kardeşine Melisa ismini koydu Oğlum olsaydı Tuna koyacaktım Oğlumuz olsaydı eşim Mehmet koyacaktı