Alpmom_ zıp zıp yürüme arkadaşı yürüteç hepsini denedim diğerlerinde ağladı yürüteçe kısada olsa koyuyorum yoksa benim yürütmemi istiyor 1 yıl olacak doğum yapalı sezeryan şişlerim hiç inmedi zorlamadan, sürekli eğilmekten kambur oldum ille beni siz yürütün diyor