YigitAlpsMom parlatıcıyı da bulaşık singerine döküyorum ovalıyorum biraz bekleyip duruluyorum önce cif su krem olanlardan güzelce ovalıyorum o tüm sabun kalıntılarını falan alıyor temiz camlara parlatıcı sürüp ovalıyorum bence buda önemli musluklara ve kenar metallerine de asperox mavi den sıkıyorum o çok güzel parlatıyor