efnanveannesi35 yaraliceylanim belki büyük mağazalarda da vardır carfursa migros vs ama trendyolda da satılıyor
yaraliceylanim Rabiiul artık eşim maaş alınca önerilen herşeyi alıp denicem hangisi iyi gelirse ondan devam
Betulsark Ben Clonet kullanıyorum 4 yıldır hatta taharet musluğundan bildiğiniz rakı gibi akıyor. Bitek bu çıkardı parlatıcı falan hiç çıkarmadı bende maalesef. Cloonette kireçlerin nasıl aktığını görüyorum
ipegimsi YigitAlpsMom parlatıcıyı da bulaşık singerine döküyorum ovalıyorum biraz bekleyip duruluyorum önce cif su krem olanlardan güzelce ovalıyorum o tüm sabun kalıntılarını falan alıyor temiz camlara parlatıcı sürüp ovalıyorum bence buda önemli musluklara ve kenar metallerine de asperox mavi den sıkıyorum o çok güzel parlatıyor
HeeSenCokBiliyon yaraliceylanim mikadır büyük ihtimalle benim de öyle ben çok kireçlendi mi mavi güç ve yumuşatıcıyı bi fıfıf kutusunda karıştırıp sıkıyorum fırça veya tül parçası var bende onunla ovalayıp duruluyorum tertemiz oluyor sizin aşırı kireçliyse ovalama yaparken kremcif de kullanabilirsiniz
Buseflin Cicektebenimcicekligunlerde kesinlikle clonet asla övüldüğü kadar değil hepsini denedim en güzeli anam babam usulü kireç sökücü cif ve bulaşık deterjanı diğerleri boş