Denizulas-21 çok geçmiş olsun aynı durumu bizde yaşadık 11 gün yattık hastanede 2 aylık bebeğim bugün kontrole gittik çok şükür iyileşti Allah bir daha yaşatmasın çok zor günler geçirdik , damar yolu bulunamadı diye kafasından bile damar yolu açtılar ama yine işe aramadı 5 gün gece gündüz iğne vuruldu çocuğum ağlamaktan perişan olmuştu 😔😔 Artık sakınıcam ve havalar ısınana kadar ne misafir alıcam ne de bebeğimi dışarı çıkarıcam , eve buhar makinesi ve hava makinesi aldım inş tekrarlamaz , aynı durumda olan annelere bebeklere geçmiş olsun Allah şifalarını versin. Dikkat edin