Herkese merhabalar
10 gün önce bebeğimde hırıltı ve balgamlı öksürük başladı bir anda akabinde hemen doktora götürdük prospan şurup ve burun açıcı sprey verildi eve geldik ama öksürük daha çok şiddetlendi ateş yükselmeye başladı tekrar acile gittik bir gün sonra burnunu açıp oksijen verip geri gönderdiler hafta içi hemen kendi doktoruna gittik bronşiolit olduğunu burnundan sümük örneği alınacağını akciğerlerin balgamla dolduğunu atamadığı için de öksürük krizlerinin olduğunu söyleyip hastanede yatış verdi tam 6 gün hastanede kaldık damar yolu açıldı zır bulundu bebeğim çığlık çığlığa ağladı, burnundan örnekler alındı kıyameti kopardı, öksürük krizi geldi astım hastası gibi hiç bişey yapamadık öksürdü öksürdü ağladı bayıldı resmen, damar yolu çıktı kan fışkırdı serum her yeri ıslatmış kolu davul gibi oldu. O kadar çok ağladım ki ben bebeğime bakamadım iyi bir anne değilim diye avazım çıktığı kadar hastalandım bende şükür dün eve çıkardılar 4 gün evde devam edicez tedaviye cuma kontrol var çok dua edin lütfen bitsin gitsin bebeğim çok acı çekti. RSV denen virüs pozitif çıktı kalabalık ortamdan geçermiş ben aptallık ettim hiç sakınmadım zaten sakınsamda kayınvalidem görümcem olacak tipler her seferinde alıp alıp durdular bebeğimi. Ama artık bitti kimse gelemez kimseye gidilemez. Anneler bebeklerinizi sakının lütfen kim ne derse desin kalabalık ortama gitmeyin bize de çok dua edin.
Allah tüm yavruları korusun.