Minel-inannesi Yonca29 ben gecen sene 600 liraya mi ne almistim bu kasim indirimi zamaninda. Bu seneki fiyatlardan haberim yok ama oyuncaklari kategorilerine gore ayiriyo, kizim kendisi istedigini cikarip alip oynayip yerine koyabiliyor.
acimavi Yonca29 kızımın oyuncak seven bir annesi var😅😅 neyseki evin dağınıklığından ve oyuncak bolluğundan dolayı artık almıyoruz
Yonca29 KLORAK su kovası aldım 20 litrelik 3 tane ama yine sığmadı 1 tane daha aldırırım büyük ihtimal
Yonca29 Mrvll 2+1 benim evim malesef cocuk odamız çok dar mecbur salonun bir köşesinde duruyor 3 oyuncak kovası da
sek_kahve Yonca29 iki tane kumaş sepet var odalarında. Oyuncakların toplu olması çocuklar için de iyi oluyor. Dağınık olunca karmaşadan dolayı pek oynamıyorlar
Yonca29 sek_kahve ben konsola diziyordum hepsini ama bugün en sonunda sinirlendim sigmiyorlar artık konsola 3 kova aldırdım bi daha aldiricam yetmedi 3 kova
Yonca29 sencokbiliyon oyuncaklar da çok pahalı ya minik bir araba 300 TL den başlıyor valla yazık günah oyuncaklara verdiğimiz parayı onlar için daha iyi şeylere kullanırız ama dur alma demekten anlamıyorlar
Yonca29 AslanKadini_ evet küvette olabilir 😆 ama benimki katlanır şekilde çok riskli çocuklar bi tutunup kalksa eyvah
yagmurkokusu_ Yonca29 oyuncak dolabımız bar birde kahve köşesi için aldığım birşey vardı onuda verdim ekstra arıtmanın kutusunu da oynanmayanlar oyuncakları da kaldırdım seçeceğim ekstra bir dolap daha düşünüyorum odası için
pembeayakkabilikiz Yonca29 hem çekmeceli hemde bez çanta seklınde olanlardan var herseye topluyor düzenli oluyor oyuncaklar koyacak yer yok çünkü 😃
lolitam Yonca29 bana dayanmadı kaç defa kırdılar artık pes etim camasir sepetine koyuyorum onuda ayda bir kırıyorlar 😄
Meri-Mel demirboy Ben bime kocaman kova gelmişti ondan aldım ama yeterli olmuyor su raflı olanlardan alsam mı diyorum 😊