Rabiiul tedagil kullanıyorum bn de ilk calgel aldm eczacı o kadar övdü ki bana eve geldim bir iki kez kullandı sonra bi faydası olmadı sonra baktm kimse de tavsiye etmiyor bıraktm tedagili de arkadaşımn tavsiyesi üzerine aldm uzun süreli işe yaradığını düşünmüyorum ama etki ediyorum evet kullandığım an bebeğimde rahatlamasını bariz görüyorum zaten baş edilmez derece de olduğunda veriyorum