etkafa Divayorgunxx ben kocaeideyim canım burda olsan elden verirdim benimki s beden karın ve bacak topluyor
etkafa Divayorgunxx İstesen kargolarım canım kargo sana ait olur. Bu Arada hiç giymedim kardeşimin düğünü için aldım sezeryan dikişim ağrıdığı için çıkardım hemen çok topladı çünkü.
etkafa Şöylede bi durum var ama kilonuz kaç bilmiyorum ama ben 52 kiloyla içine zor girdim baya sıkı bir korse
Divayorgunxx etkafa kilolu birindegilim kiyafetlerde sorun yasiyorum.belim ince ama karnm var belime gore alsam karnm cikiyo,karnima gore alsam bol oluyo
melis_t Taytlı bi korsem var düşünürsen 200 den yardımcı olurum karnı bacakları komple çok iyi toparlıyor 2 sezeryan oldum göbeğim falan yok 🧿 Annem yurt dışından almıştı, tekrar doğum düşünmediğim için satabilirim