Divayorgunxx Kızlar lutfen uygun fiyata yardmcı olursanz alırım,durumum iyi degil ama karnm cok fazla cıkıyor .
Kitap_sever Divayorgunxx bacakları filan da topluyor diye biliyorum bi Google den araştırın isterseniz
Kitap_sever Divayorgunxx bende tayt olan var s-m beden bence size olur ben pek tayt sevmediğim için 3, 4 defa giymiş veya giymemişimdir
Maliki Ben haziranda dogum yaptm bel karn icn sezeryan gobek icn aldm yanls almisim bedenime uymadı düğmeli cıt cıtlı isterseniz vereblırm