deletedmom338 biz de 4.5 aylığız 3 gün önce olduk. İlk gün bence korkudan da ağlama oluyor. Çünkü elleri ayakları tutuluyor başında hiç tanımadığı kişiler, biz de vardık ama yine de bence travma yarattı.Ben de çok stres oldum ama şimdi birşeyimiz kalmadı çok şükür. Şimdi iyi ki olmuşuz diyorum
bardak falan koymadık hatta pansuman bezini eve gelince çıkarıp attık. Öyle açık kremini sürüp bezi kapattık. Fitili ilk iki gün düzenli saatinde verin. Yoksa ağrı yapıyor. Bezi de bir numara büyük alın