KereMini1 kağıt bardağın alt kısmını kesip tam pepesine koyuyorsun bezide kapatıyorsun oynamıyor ama bardakları sterilize etmelisin ben yıkayıp kurutuyordum pişik yapmasın diye pamsumanı da sürekli tekrarlıyordum biraz zor oluyor fitil veriyordum 7-8 saatte bir ilk 3 gün öyle yaptım çünkü idrar yaparken çok ağlıyordu yanıyordu belli ki o yüzden diyorum doğduktan 1 hafta sonra hemen yapın çünkü idrarda yakmaz geçmiş olsun 😊🙏🏻