minem3428 merkeze yakın otururken hiç para biriktiremiyordjm kargo vs markete gıdiyordum hemen para gidiyordu 8 ay vs oldu köye taşındım kiradan kurtulmak için kargo vs gelmıyor buraya 😂bahcemız seramız vs var parayı gidip harcamak gibi bir durumum artık yok istesem de yok yani 6 çeyrek aldım buraya geleli 😂😂