minem3428 Kızlar yeni çeyrek almaya başlarım bu ay 2 tane aldım siz biriktirirmisiniz sizde durumlar nedir
DevosMom minem3428 Aylık hisse senedi, döviz ve altın alıyorum. Kasım özelinde 2 çeyrek, 1.5 gram , 150 euro ve çeşitli şirketlerden hisse aldım
Asyaveannesi04 minem3428 Ben burma bilezik almayı seviyorum, arkadaşlarımla güne felan da giriyoruz bu ay 4. Burma bileziğimi aldım çok şükür hem yatırımlık hemde düğün olunca takmayı seviyorum
rainayaz minem3428 9 tane gramım var 4 tane de burma bileziğim var. Her ay 1,2 gram yapmaya çalışıyorum
Bbcrrr Ay ben bekarken çok yapardım evlendik borçtan kafamızı kaldıramadık, şimdi işe dönünce bende başlıcam hisse senedi çeyrek dolar falan Allah yardım ederse niyetim bu bir de burma bilezik ve Ajda bilezik ne kadar bilginiz var mı
Asyaveannesi04 Bbcrrr geçen hafta 25 gram 22 ayar burmayı 73bine aldım şimdi biraz daha düşmüş olabilir bende yatırımlık alıyorum zaten
3247 Bbcrrr eşim evlilik yıl dönümü için hediye almış 25 gram 22 ayar burma bilezik 72 bine 20 Kasım da şuan kaç bilmiyorum