hbc merhaba, pipetli suluktan önce bardakla denedim benim oğlum her seferinde boğuluyordu bardaktan verince, biberonla denedim onu da pek sevmedi. Pipeti pek seçenek olarak görmemiştim daha küçük alışamaz diye ama 6 aydan itibaren gayet de güzel alışıyorlarmış bilseydim en başta öyle yapardım. Ben NUK markasının pipetli suluğunu aldım çok memnunum asla akıtmıyor hemde diğer markalara göre fiyatı da daha uygun. Pipetle su içmeyi öğretmek de 5 saniyenizi alır, benim hiç ümidim yoktu ama tek denemede oğlum öğrendi artık pipetli sulukla hiç boğulmadan suyunu içiyor çok şükür. Link bırakacağım buradan nasıl öğretebilirsiniz gösteriyor