Bizde aynı sıkıntıyı yaşadık bir türlü içmiyordu en son idrar yolu enfeksiyonu oldu doktor su içmediğinden olmuş dedi, ben her yolu denedim biberon kaşık şırınga.. en son arkadaşlarımın tavsiyeleri ile suluk aldım , arkadaşlarım sürekli bebekler suluğu çok seviyor oradan daha çok su içiyorlar vs diyorlardı gerçekten de öyle benim oğlum da şu anda günde 300 ml su içiyor normalde 20-30 ml bile zorla içiriyorduk eşimle. Bide suluğa alıştırma var, suluğun pipetine az su damlatın sonra bebeğinizin ağzına verin direkt öğreniyorlar suyu çekmeye başlıyorlar