mystery00 Merhaba benim babam beyin cerrahı. Ayni sey gecen ay benim de basima geldi. Bebegim 6.5 aylikken kafa ustu dustu. bebeklerde 50 cm kurali varmis. 50 cm yukseklikten dustuyse kontrol gerekebilir demisti. İlk sordugu soru ellerini ve ayaklarını duzgun oynatabiliyor mu demisti. Ellerinde aniden dusme var mi demisti. Gozlerinde hafif kayma, kusma, uyku hali var mi demisti? Bir de koprucuk kemiklerinin elle yoklanmasi gerekiyormus. Bebeklerin koprucuk kemikleri cok kirilgan olurmus. Catlak kirik var mi diye elle kontrol gerekirmis. Ben acile goturmustum. 2 saat gozetimde tutmuslardı. Belirtiler yoksa hem cocuk doktorum hem de babam bosuna radyasyon almasin demislerdi. Ama siz tedbir amacli mutlaka goturun bence. Bir de aglama yoksa daha tehlikeliymis