Otizmde erken tanıyla coook uzun yollar kat edebiliyorsunuz lütfen şüpheniz varsa doktora götürün. Devlet Hastanesi’nde psikiyatri olsun gotureceninz kişi. Ve söyleyenin aksine önüne gelene asla otizm demezler araştırın iyi bir psikiyatri bulup götürün sonra vicdan yapıp üzülmek yerine. Geç kalınmışlık en kötüsüdur bu hastalıkta çünkü. Sadece evde daha çok ilgilenerek duzeltilebilecek bir durum değil.