maviboncuk1310 18 ay aşısında bana 2 yaşına kadar bebeğini gözlemle. Tekrarlayan harekt var mı? Göz teması, ismi duyduğunda bakıyor mu? İki kelimelik cümleler, ve gerileme var mı bakıcaksın dedi. Yani önceden yaptığı bir şeyi yapamama gibi. Yani canım 2 yŞına kadar gözlem yap. Zaten çocukla ilgili en ufak bir şey Google a yazsan otizm yazıları çıkıyor. Bence göz teması var ve etkileşimi var değildir. Yinede 2 yaşına kdr bekle istersen. Doktoruna da sor yine