Deletedmom812 İmkanınız varsa kesinlikle lazer yaptırın derim. Ben tam tüm bölgelerimde büyük oranda ilerleme sağlamışken hamile olduğumu öğrendim geçen yıl. Mecburen bıraktım tabi. Korkuttular hatta, o tüyler eskisinden yoğun gelecek hormonlar yüzünden diye. Aksine doğru düzgün çıkma bile olmadı bırakın artmayı. Ve gerçekten hamilelikte o koca göbekli halimle ve doğum zamanı çok rahat ettim.