Umuttt canım taharet esnasında ıslandığı için o bölgeler tam sonuç vermiyor ama diğer yerler %95 sonuç veriyor ben bekarken başlamıştım şimdi iyiki yapmışım diyorum kılsız tüysüz mis gibi ağda derdim yok jilet derdim yok ŞİDDETLE TAVSİYE EDİYORUM ama bir tavsiye daha vereyim epilasyon kararı alan arkadaşlarım parayı seans başına verebilirim deyin hizmet alacağınız yerlere ortalık dolandırıcı kaynıyor he bir de hijyen koşullarına uygun mu ortam yeterince steril mi bunlara bakın derim hastaneleri tavsiye ediyorum son olarak Sefaköy \ Küçükçekmece civarında oturan arkadaşlarıma bi kız arkadaşım eşinden boşanıp memleketine taşındı burda epilasyon kaydı yaptırdı tüm vücut gidemedi ve sözleşme imzaladığı için o ücreti ödemek zorunda kaldı (SÖZLEŞME İMZALAMAYIN EĞER CİDDİ GİDEMEYECEK DURUMDAYSANIZ) şimdi o hizmeti satmaya çalışıyor 2000₺ ödedi uyguna birine satacak ben yaptırdığım için alamadım düşünen olursa irtibata geçsin .