Seftaliannesi siinems maşallah benimki 11 aylıktan beri sıralıyor duvara tutunup yürüyor 14 aylık oldu hala yürümüyor 😂
aysenm Seftaliannesi benimki de 15 aylık bazen yürüyor çok düşüyor ayakları eklemleri zayıf diye herhalde normalde yürümesi gerekiyor bir aydan fazla 5-6 adım atıyor düşüyor normal yürümeye başlamadı daha neden acaba
siinems Seftaliannesi aysenm istemeyen bebek inadından istemiyo gerçektende😅 doktora gittiniz mi bilmiyorum ama 1.5 yaşından sonra aynıysa doktora götürebilirsiniz ki inşallah bi an önce yürürler 🙏🏻
aysenm Seftaliannesi merhaba sizin çocuğunuz da öylemi benm kız yine emekliyor yürümeyi canı isterse yapıyor yine normal emekliyor Tam anlamıyla bırakmadı