siinems 11 ay 20 günlükken 2 gün önce tutunmadan yürümeye başladı biraz düşsede kendi kalkıp yürüyo çok mutluyum🥹🥰
Meri-Mel siinems Maşallah sübhanallah barekallah ❤️ aynı zamanda yürümüştü kızım o heyecanı yaşadım daim olsun hep çiçekli olsun ,sağlıklı huzurlu olsun yürüdüğü yollar 🎈♥️🥰
siinems Seftaliannesi 7.5 aylıkken emekledi emeklemesi pek önemsenmiyo ama tutunup kalkması önemli yani sıralaması 9 aylıkkende her yere tutunarak kalktı artık 10 aylıktı duvara elini sürterek yürüdü bende elinden tutup yürüttüm hep evde sonra tek eliyle tutup yürütmeye başladım kendi tutunmadan devam etti
Seftaliannesi siinems maşallah benimki 11 aylıktan beri sıralıyor duvara tutunup yürüyor 14 aylık oldu hala yürümüyor 😂
siinems 2bebisannesi_ yakındır yürümesi benimkide o zamanlar tutunup her yere gidiyodu😅 inşallah karşılar yaşını sağlıkla yürüsün 🌸
siinems Ve yürüteç kullandım 6-7 aylıkken 1-2 ay kullandım yürüsün diye değil rahat etmek içindi😅 zaten emeklemeye başlayınca istemedi yere inmek istedi onun etkisi oldunu düşünmüyorum ama söyliyim yinede
mom42x siinems yaaaa yerummm alyakuşlar o zaman .,🤗🤗 isimleri gibi ömürleri bahtlari güzel olsun inşallah kardeşim 💜
defnemomm_ siinems masallahhhhhh ❤️❤️❤️✨✨✨✨ benimki tam 9 aylik , yürüyeceği günleri çok merak ediyorum 🙈