anneolmak123 tantuniayrangerisiyalan amin amin aldım kabul ettim 777 benimse oğlum olur inşallah hayırlısıyla sağlıkla amin🤲🏻🤣
_Goktugunannesi__ anneolmak123 hiç tatlı istemedim yediysem de sayılıdır hala tatlıyla pek aram yok ama çiğköfte favorim
Prenses_annesi22 anneolmak123 bnde hep erik yedim tuzla birlikte kızım oldu oğlumdada hep tatlı yedım eksi agzıma bıle sürmedm
amazontuba anneolmak123 hep tuzlu şeyler yedim günde 20 30 tane zeytin yerdim mesela. Sürekli çubuk kraker🤦♀️ kızım oldu
ZeydsMom anneolmak123 ilkinde eksi aseriyordum erik erkek olduç simdi yine eksi aseriyorum limon portakal falan en eksisinden hepsinin simdide kiz 😂 alakasi yok hurafe hepsi
nnuurrr anneolmak123 Tamamen hurafe. Tatlı aşığı olan ben tatlıdan tiksinmiştim resmen. Her şeyin en ekşisini arardım. Limon favorimdi tabi ki vee oğlum oldu. 😂
gkcesrp anneolmak123 ben hep ekşi yedim erik çıkana kadar limon yerdım bı bütün tuzlayıp hergün işte turşu falan sonra erik çağla çıktı hep onları yedim kızım oldu 🤗
beyzosduru anneolmak123 aşırı derecede acı ve ekşi yedim aşere aşere bittimmm hele turşuya vs kızım oldu🤍🌸🥰
suheyla92 anneolmak123 normalde tatliya cikolataya bayilan ben hamileligimin ilk 4 ayi tatlinin dusuncesinden bile midem bulanmisti oglusum var. Eksiye de dusmedim sadece tatlidan sogumustum