anneolmak123 Kızlar hurafe mı bilmiyorum cinsiyete göreee yediğiniz içtiğiniz neydi merak ediyorum kaynanam ayrı diyor annem ayrı diyor 😂😂 sizler ne yiyordunuz
Minigiimm_ anneolmak123 ben inanılmaz bir şekilde tulumba yiyıyordum oğlum oldu🤣Ye tatlıyı doğur hakkıyı demişler
milletsanakanalizemiolacak anneolmak123 Hurafe diyorum 🤣🤣 hamile kalmadan 1 ay önce acayip tatlı isteğim vardı hamile kaldım tatlı isteklerim arttı doğurana kadar hep tatlı istedi canım sonuç nur topu gibi kızım oldu 🥰
_Goktugunannesi__ anneolmak123 limon ve çiğköfte aşeriyorum tabak tabak limon yiyordum üzerine şeker serip sonuç oğlum oldu😂
anneolmak123 tantuniayrangerisiyalan amin amin aldım kabul ettim 777 benimse oğlum olur inşallah hayırlısıyla sağlıkla amin🤲🏻🤣