Doruk12 Mhtpsrkn geçen ay bizimki de hastaydı, gün aşırı yıkadım 3 güne geçti hastalığı 🤔 üst solunum yolu enfeksiyonuydu. Yıkanmak iyidir arındırır silmekle aynı şey değil sonuçta 😊
Mervea Mhtpsrkn hastayken daha çok yıkanmaya ihtiyaç vardır hastalığı atar evin ısısını ayarlayın birşey olmaz
Bebeminnie Mhtpsrkn grip olduğu günler günde 2 defa yıkıyorm ben rahatlsn burnu genzi açılsın diye, sudan hasta olmaz korkmayın yıkayın rahatlasın yavrucak
Kybele Duş ile hastalığın bi alakası yok diye biliyorum, aksine yıkarsan burnu açılır rahatlar iyi gelir. 8 aylık kızım, 2-3 günde bir en geç yıkıyorum mutlaka, biz nasıl rahat edemiyorsak onlar da edemez kirli kirli
-erCansu- Mhtpsrkn canim yanliş dusunmussun banyo yapmak bebegini fazlasiyla rahatlatir tikali burnunu acardi cok uzun bi sureden bahsediyosun🙄 hastsyken banyo yaptirilirrrr ama süresi kısa tutularakkk gecmis olsunn
AlpOzlem11 Ben hasta Bile olsa aynı düzende yıkamaya devam ediyorum 2 3 günde bir yıkarım mutlaka hasta da olsa
[silindi] Mhtpsrkn valla oğlumda geçenlerde hastalandı yine aynı rutinde yıkadım hatta gece ateşlendi sabaha doğru yıkadım bi dinlensin rahatlasın diye biraz rahatlayıp uyudu kalkınca aldım acile gittik. Duşun rahatlatıcı etkisi var yıkayın tam tersine kolay toparlar.
Deletedmom196 Mhtpsrkn geçen günlerde oğlum grip oldu öksürük burun akıntısı atesi filan vardı. Iki üç günde bir yıkadım. Hem vücudundaki kir ter gidiyor hemde burnu filan açılıyor rahatlıyor çocuklar. Kendim de hasta olsam sürekli duş alırım. Kirlendikçe daha çok hasta olur. Uygun sıcaklığı sağlayıp bebişinizi yıkayın derim. Geçmiş olsun
Serene Mhtpsrkn Hastayken yıkamak hem mikropları üzerinden atmaya yardımcı olur,hem burnunu açar.Isınma sorununuz yoksa yıkayın.
Sedabilgin Mhtpsrkn bende sizin gbi yapıyordum doktorumz hastayken daha cok yıkıcaksınz ki mkrobu daha kolay atablsn 2 gunde 1 yıkamanz lazm dedi en az. Bir bebegin 10 gun yıkanmaması demek mikroba davetiye çıkarmak dedi