curlysister beyzaytt Boluda yaşıyorum avm anlamında ve yazın çıkıp gezecek park yeşillik anlamında asla sorun yaşamazsınız İstanbul’a Ankara’ya yakınlığı da iyi ancak elbette büyük bir yer değil
Yenianne17 beyzaytt çanakkaleliyim şu an orda yaşamıyorum ama yaşanılacak başka bir yer yok benim için çok güzeldir çanakkale.
motherisbackk beyzaytt balıkesirliyim. Yaşanacak yer. Deniz desen yakın uzak değil. Yaşam çok pahalı değil. Merkezde her yere yürüyerek gidebilirsin ulaşımda kolay.
Deletedmom_216 bahar5441 valla gizli aktinisi cok oluyo. Dalgasi olmasa bile kumlardan akintisi olup cdkiuo. Ciddi yuzme bilen bile bogulma tehlikesi yasamistir. Cocuk icin hele hic givenli degil bence☺️
adaatuna beyzaytt çanakkalde 4 sene yaşadım bir ömür boyu yaşanır. İnsanı harika, tatil yerlerine yakın, denizi var. Sadece çok rüzgarlı
nesrinuras beyzaytt Ben Boludayım çok memnunum her şey mevcut gezilecek yerleri çok çok fazla ve İstanbul’a Ankara’ya çok yakın bu da en büyük avantajı bana göre. Aydınlı benim eşim Aydını yazacaksanız deniz kenarı yazmanızı öneririm Didim ya da Kuşadası onun dışında çok sıkılırsınız orada
Mery103 beyzaytt Balıkesirliyim bizde bu sene doğuya tayine geldik Balıkesir’le ilgili dolu dolu gezilecek yeri olan diyenlere çok şaşırdım yani o kadar senedir oradayım merkezin de avm ve avlu dışında hiç bir şey yok ilçeleri güzel sahil yerleri ama oralar da sezonluk güzel oluyor kışın oralarda da bir şey olmuyor ama ulaşım konusundan olsun buralarda hastaneleri gördükçe Balıkesir de olan hastaneler gerçekten iyiymiş dedim yaşanılacak şehir ama gezme açısından pek seçenek yok maalesef
tugces09 beyzaytt ben Aydınlıyım. Geçen yaz Aydın’a tayinim çıktı. Tam bir memur şehri aslında ama bu ekonomik krizde kiralar vs doğal olarak arttı. Kuşadası Didim ilçeleri yazın güzel sosyal aktivite yapılacak ilçeler. Ayrıca İzmir’e Muğlaya yaklaşık 1 saat uzaklıkta. Hafta sonları günübirlik gidip vakit geçirilecek yerler.
tugces09 beyzaytt ayrıca Balıkesir’de 5 sene önce görev yaptım. Açıkçası il merkezi Ayvalık Edremit gibi yerlere biraz uzak ve cok sosyal aktivite yoktu o zamanlar.. Manisadanda geçen sene geldim. Manisa kendisi sanayi şehri olduğu için çok çok pahalı bir şehir kiralar ulaşım vs pahalı ama güzeldi İzmir’e 20 dk uzaklıkta akşamları bı kahve içmeye sahilde dolanmaya gidebiliyorduk ben sevmiştim manisayi
beyzaytt KIZLAR HEPİNİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM HER ŞEY KAFAMDA DAHA DA NETLEŞTİ SİZLER SAYESİNDE HEPİNİZE TEK TEK CEVAP VEREMİYORUM BAYA KİŞİ YAZMIŞ ÇÜNKÜ VAR OLUN 🙏🙏🙏