beyzaytt merhaba, sakaryada yasiyorum. Gezilcek bi cok yeri var yeni tasincak ya da tatile gelcek kisiler icin. Cadde54 avm var, agora avm, sedican avm, ada avm. Ayrica boydan boya uzun taksim gibi yaniher tarafinda magaza butik olan cark caddemiz var. Yazin denize girilebilcek cebeci kefken var, karasu da var ama denizi pek iyi degil kendim yuzme bildigim halde oraya gitmem sahsen. Hem cok akinti oluyo, hemde suyu pis. Kiralar cok ucuk fiyatta degil en dusuk 15 bine var. Tabi evlerin yapim tarihine icinin disinin yeniligine gore degisir bu durum. Merak ettikleriniz olursa sormak isterseniz bildigim kadsriyla soylemeye calisirim ☺️☺️ bazi yorumlarda arkadaslar belirtmis saoancayi. Bende kendi fikrimi soylemek isterim. Biz piknik icin hel saoancaya gideriz. Ya sapanca ilk ormani tabiat oarkina gideriz (ucretli) ya da oraya giderken sagda kalan bi uer var oraya gideriz (orasi ucretsiz) gun batimini orda izliyoruz cok guzel oluyo. Ayrica sapancada gidilebilcek bi cok yerlerde var kahvalti icin masukiye vs.