Seydanr @“aybarsmmom”# erken dogan bebek diyorlar ama benim kafamada hala takılıyor bu ben 40 +5 de doğrum yaptim benim kizimdada vardi
nhdzrl bayram08 merhaba bizde yoğun bskımda kaldık 35. Günlükken teşhis koyuldu emerken tıkanıyor gibi olunca memede ağlıyor çekemeyince bu yüzden olabilir mi emmede güçlük yapıyor mu
yaseminmetehanahmet tulayeryigit bizde 45 günlüğüz inşallah en kısa sürede geçer çünkü çok psikoloji bozan bir durum 😏