2 aylık oğluma laringomalazi tanısı kondu ileri düzeyde değilmiş zamanla geçeceği söylendi sürekli hı hı hı şeklinde sesler var zamanla azalacağı söylendi bu durumu yaşayan zamanla durumu hafifleyen varmı veya bu durum zaman geçtikçe kötüleşirmi lütfen deneyimlernizi bana yazın çok endişeliyim lütfen ..