feyza8181
Ben doğurdum 6 aylık oldu cok şükür aralrında 3 yaş var ama 2. Sezwryan ilki kadar zor olmadı daha cabuk toparlandım sezeryanda gaz cok önemli ya ilkınde hiç yapamamaışyıö 2. cide sezeryanın 2. Günü buyuk tuvalet fln halletmıştım cok şükür 😁