Arkadaşlar merhaba, sezaryen sonrası normal doğum yapan var mı? Kimileri diyor 5 yıl kimileri diyor 2 yıl sonra normal doğum yapılıyor. Özel hastaneler yapıyormuş devlet kabul etmiyormuş vs. Bilgisi olan bu durumu yaşayan yazabilir mi? Kaç yıl ara olması gerekiyor acaba 😇