mellisaa doğduğundan Beri var . Şiddetli kusma şikayetimiz var bizim ilk once reflü tanısı aldık ona göre tedavi başlandı ama kusmasinda hiç azalma olmayınca hiç test yapmadan alerji dendi ve ben diyete girdim . Gaz sancilarimiz çok ciddi idi bizim her ilacı kullandık ben de yemklerime kimylm atıyordum ve beni rahatsız edecek bana gaz yapacak çok bişey yemedim bir de her gün rezene içtim sabah akşam . 5 ay 10 günlük kızım hala ilaç kullanıyorum çünkü alerjik bebeklerde gaz sorunu Birsz daha geç bitermis. Tetiklermis birbirini öyle demişti doktor