bgunes
Sebzelerle başladım. 5.5 aylıkken doktorumuzun yönlendirmesi ile başladım. Süreci çok yavaş ve sakince ilerlettim. Acele etmedim. 2 ay tadım yaptık neredeyse sonra öğün olarak vermeye başladım. Şu an 11 aylık olmak üzere çok şükür gayet güzel yiyor bir ara red dönemi olmuştu ama geçti.
Sabahları yumurta sarısı bebek irmiği meyve (avakado,muz,elma veya armut püresi) pekmez. Karıştırıp veriyorum.
Öğlen çorba (Süt alerjik tarhana aşçı anneden alıyorum. Balkabağı, sebze veya tavuk çorbası yapıyorum çorbalara mutlaka kuzu ilik suyu ve kuzu kıyma koyuyorum)
Ara öğün olarak kayısı veya gün kurusu püresi veriyorum.
Akşamları da tavuk, balık, kırmızı et(kuzu) veya herhangi bir sebze yemeği (brokoli,pırasa,karnabahar,ıspanak) Bazen kıymalı makarna. Gün gün değişiyor.