cmlcml evet doğrusu benim anlattığım şekilde olmalıydı. Ama bu benim öğretmeni yargıladığım anlamına gelmez sadece tavrını doğru bulmadım. Evet kızımın anlattığı kadarını biliyorum doğruluğundan da kesinlikle emin olmadığım için şuanlık öğretmene birşey sormadım. Kızım bu tarz şikayetlere devam ederse öğretmenle usulünce konuşmayı düşünüyorum.
Kızımla akşamları okulla ilgili sohbet ediyoruz. Ne yaptınız bugün, hangi konuyu işlediniz, seni üzen kıran birşey oldu mu gibi sorular soruyorum. Herşeyden haberdar olmalıyım ki çocuğuma yapılan bir haksızlık varsa onu savunabileyim yada kendisinin yaptığı bir hata varsa doğrusunu öğreteyim diye. Kızım da ben sorunca bu olaydan bahsetti. Kendisine yapılmış olmasa da arkadaşına kızmış olduğu için kızımda üzülmüş. Yada o an belki öğretmen çok bağırdı ve kızımda korktu bu yüzden de paylaşmış olabilir. Bunun da laf taşımayla hiç bir alakası yok.