cmlcml öncelikle yargılama burda söz konusu bile değil. Lütfen okuduğunuzu anlayın. Ben bu davranış normal mi diye soruyorum, durumu anlamaya fikir almaya çalışıyorum.
Ikinci olarak çocuğum elbette bana annesine üzüntülerini, kırgınlıklarını kendisine yapılan haksızlıkları anlatacak. Laf taşımakla ne alakası var. Üzüldüğü bir konuyu anlattığında sus cok ayıp söyleme mi demeliyim? Sizin çocuğunuz haksızlıkların karşısında sesini çıkaramayan bir çocuk mu olacak?
cmlcml tek taraflı değerlendirmemenizi tavsiye ederim
Şuan değerlendirme yapmıyorum. Elbetteki öğretmenle de müsait bir zamanda konuşup durumu öğrenicem. Ben şuan kızımın anlattığı kadarını, eğer gerçekten böyle bir durum söz konusuysa nasıl bir davranış sergilenmesi gerektiğini sorguluyorum