Yigit_Yagiz_Moms aysssssss benim büyük oğlum hiç emeklemedi mesela direkt yürüdü her bebeğin gelişimi farklı hiç kafaya takılacak bişey değil canım
Bulutlarmavi14 aysssssss hayır canım değil bende öyle düşünürdüm cesaretle alakalı birazda benim kızımda 10 17 günlükken emekledi
Qunqnir aysssssss benimki 10 aylık emekledi, 16 aylık yürüdü. Emeklemesi de şöyle oldu hiç yüz üstü dört elli gezmedi yerde. Oturup popo kaydırma şeklinde olmaya başladı. Sorunu yok şu an, çocukum tembel😁
irem127 Bende endişeleniyodum 8 aylıkken tam 9. Ayda birden emekledi hiç korkmayın bi sabah kalkmışsınız ki emekliyor🙈
MinikPandam_ aysssssss hiç emeklemeyedebilir o bir gelişim basamağı değil. benim kizim yaşına girdiği hafta emekledi 1 ay sonra da yürüdü
ysmnkmn aysssssss benim ilk oğlum emeklemedi 15 aylık yürüdü şimdi 8 aylık oğlum var oda emeklemiyor emeklemesini beklemiyorum belli ki o da emeklemicek artık ne zaman yürürse onu bekliyorum ☺️