gzdcpn ilayhumra Çok geçmiş olsun..Bilmiyorum gerçekten artık inancım kalmadı gaz+uykusuzluk bitirdi bizi..
nursnmh ilayhumra 4 aylik olduk azaldi ilk zamanlardaki gibi krize girmiyor ama bu sefer de atakmidir nedir her ne illetse sürekli huysuz agliyor uykuya zor daliyor 😞
farfur ilayhumra yok maalesef 3 aylık olduk her banyo yaptığımda gün boyu sancilaniyor ağlıyor emziren anne soğuk alırsa bebeğe geçer derler öyle oluyor
mldzynpdv ilayhumra bitmedi bitmiyor maalesef. 3 ay 23 günlük oldu ama benim bebeğim doğdu doğalı baya gazlı. Bu şurup rahatlatıyo şükür. Sende Bi dene istersen inşallah şifa olur.
Defnesmom1 ilayhumra 3 ay dolduğu gün bitti bebek hareketlenmeye başlayınca bitiyor genelde bence nurse Harvey’s şurup gaz masajı ve kovaya suya oturtarak geçirmiştim zor bir dönem şimdi de diş sancıları biri bitip biri başlıyor..
ilayhumra Defnesmom1 ayy evet dis var sonrada ama su gaz bitse level atlasam ya cok yiprandim gun sayiyorum dha 2 aylik olmasina bile 2 hafta var dha 3 4 olmasina ooo cok var
Mammamiaa ilayhumra 5. Ayda tamamen bitmisti bizim malesef biraz sabir guzel anne geçicek 🙏 benim bebegimde cok cok gazliydi. Hep kucakta uyutmak zorunda kalirdim ama sukur gecti. Sizinde gecicek
Defnesmom1 ilayhumra ayyy bende gün sayıyordum oturup onunla beraber ağlıyordum ve evde yalnız bakıyorum gece gündüz çok zor bi durum 🥲 bol bol gaz masajı kovada sıcak su çok iyi geliyor bide beyaz gürültü açıp yarım kundak yaparak kucağımda uyutuyordum. Dönmeye başlayınca bi anda gitti gaz
Mammamiaa ilayhumra suan 9 aylıgız ve kucakcı bir bebek değil . Uykusu gelirse, acıkırsa falan anca kucak istiyor ya da rahatsızsa . Ama onun harici gayet oturup yuvarlanıp oyunlar oynuyoruz. Kendi kendine de oynuyor arada :)
ilayhumra Defnesmom1 ayniyim suan kucakta emzik verip sakinlestiriyrm hic bi is yapamiyrm onun aglamasi icimi acitiyo bu aylarda gulmeyi ogrencek diyorlar ama benim kizim aglamaktan gulmeye firsati yokki onun gulucuklerini gormek istyrm artk aci cekmesi beni mafediyo cok tuketiyo Allahim dusmanima bile vermesin boyle gaz cok zor bitane dha cocugum var onunla ilgilencek hic vaktim kalmiyo vicdan azabi da cekiyrm
artcmn ilayhumra sab simplex aynı gün wtki etmişti bizde 40 çıktıktan sonra kısa Bi süre devam ettik damlaya , şükür gaz uzamadan bitmişti. 3. 4.ayi bulabilir rahatlamasi. Umarım uzun sürmez Bi an önce biter , çok çok zor bir durum malesef biliyorum
ilayhumra artcmn ya yardim etcek kimse yok tek basima 2 cocukla birisi asiri gazli gunde 13 14 saat agliyor cok fena sabah basliyo aksma kdr agliyo gece bi dha agliyo yani napcam bilmiyrm gun saymaktan baska carem yok biliyrm ama cok gucsuz hissediyrm yorgun mutsuz varligina bin sukur asla evladim bana yuk degil ama ona kiyamiyrm cok aci cekiyo sanki
artcmn ilayhumra sizi çok iyi anlıyorum… insanın yanında kimsesi olmaması zaten yorucu olan. Bunun için bir tavsiye vs veremem çünkü aynı durumdayım Gazlar geçiyor, uyku problemleri başlıyor vs vs… Allah sağlık sıhhat versin fakat uykusuzluk yorgunluk da çok zor. Ne diyeyim Allah yardımcımız olsun