ilayhumra hicbir damla ise yaramazdi, 3. Aya girdiğimizde tak diye birden bire kesilmişti. ah güzel bebeğim ne ağrı çekerdi, özellikle her akşam aynı saatlerde sancısı başlardı. geğirtmek için sirtina ne patpatlar, ne bacak hareketleri yapardık. çabuk büyüyorlar, ne ara kocaman oldu anlayamiyorsun. duygulandım 🥹🥹🥹 gaz sancısını azaltmanın en önemli noktası her beslenmeden sonra mutlaka geğirtmek bunu da unutma. gerisi laf kalabalığı