LeoBaby yaa çok üzüldüm kilo alımı iyi deseydiniz belki size az geliyodur yediği diyecektim. Size uyar mı bu görüşüm bilmiyorum belki beni linçleyenlerde olacaktır ama ekranla yedirmeyi denediniz mi? Ben kızıma 1 yaşına kadar ekran göstermedim ama son zamanlarda aşırı iştahsızlığı vardı kilo verdi ekranla yedirdim bir süre. Direkt çizgi film olmasa da belki telefondan kendi videolarını izletseniz ona dalar biraz yer.