LeoBaby Arkadaşlar selam, tek uyku yapan bebeklerinizin düzenini yazar mısınız nolur ya uyku ve beslenme saatleri nasıl ? Öğlen akşam ara öğün vs ? Tek uykuya geçtiğimizden beri düzen oturtamadık:( Not: Tam 20 aylık şu an da
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala LeoBaby Uyku saatinin bir düzeni yok ki bazen 11.30 12.30gibi geçer bazen 3de geçer uykuya 🤷🏼♀️Günü gününe tutmaz yani
Evaninanasi LeoBaby sabah 8-9 arası kahvaltı. 11.30 ara öğün ama hafif doyurucu oluyor. 12-1 arası uyurdu o aylarda. 14.00-14-30 uyanış ve öğle yemeği 16.30-17.00 gibi çok hafif atıştırmak için arası öğün (genelde kuruyemiş) 18.30 akşam yemeği. 20.00 gece uykusuna geçiş. Eğer isterse gece uykusundan önce bebekler için şekersiz glutensiz kurabiyelerdrn falan var evde onlardan veriyorum ama genelde istemiyor. Bizim düzenimiz o aylarda böyleydi. Şu an 26 aylık. Gündüz uykusunu bıraktı ama yine de yarım saat aşağı ya da yukarı düzenimiz böyle
iremosa LeoBaby benimki 1 yaşında ama asla iki uyku yapmıyor. Tek uyku. Sabah 8:30 uyanış. Emiyor hemen uyanınca. 9buçuk civarı kahvaltı yapıyor. Öğle uykusuna geçmeden önce ara öğün veriyorum. Öğle uykusu 1 civarı. 2 saat uyuyor. Uykudan önce ve sonra hep emer. Uyanınca yine yarım saat sonra öğle yemeğine iniyoruz. İştahına göre bişiler yiyor. Akşam yemeği 6-7 civarı yiyor. 8buçukta uyuyor. Aşağı yukarı böyle yapıyorum ben. Tamamen bebeğin iştahına uykusuna bağlı bi düzen. Bu aralar ağzında aft çıktığı için hiçbir şey yemiyor ememiyor da. 2 gün öncesine dek böyleydi. Sonrası ne olur bilmiyorum
LeoBaby NeclaLeylaCeydaOhnealaneala ayyy bende ne yapacağımı şaşırdım. Aslında uykudan ziyade yemek saatlerini ayarlayamıyorum. Öğlen yemeği yatmadan mı yoksa yatıp kalkınca mı vereceğimi şaşırdım ikisini de denedim ama bir türlü istemedi
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala LeoBaby nasıl denk gelirse öyle benmki. 1.30dan sonra uyursa tok uyur. Erken uyursa aç uyur. Uyuyup kalıyor yani. Böylelikle uyanınca yiyor
LeoBaby @songulcandas @NeclaLeylaCeydaOhnealaneala @Evaninanasi @iremosa Ya kızlar çok teşekkür ederim yazdıklarınız için. Maalesef benim çocuğum ultra iştahsız ve yemeye in bir bebek olduğu için ne denesem olmuyor maalesef :(
mihriiican LeoBaby 13 aylık benim kızım. Sabah 8de uyanıyor. 9 gibi kahvaltı yaptırıyorum 11 gibi ara öğün veriyorum meyve kuruyemiş yoğurt artık ne denk gelirse 12:30 da mama içip öğle uykusuna yatıyor. 2buçuk 3 gibi öğlen uykusundan uyanıyor çorba içiyor. Ama katı kıvamlı yapıyorum çorbalarını su gibi değil yabi daha çok yemek gibi. Sonra 6-7 arası akşam yemeği yiyor. 8buçukta mama içip 9 gibi gece uykusuna geçiyor. Gece de bir kez kalkıp mama içiyor. Bizim düzenimiz bu şekilde. Umarım faydası olur size de.
emiyomu LeoBaby benim oglumda 20 aylik. 8 bucuk gibi uyaniriz 1 saat sonra kahvalti yapariz uyumadan once meyve atistitmalik falan veririm. 1 gibi uyur genelde. 2 bucukta uyanir 3e dogru ogle yemegi genelde corba makarna tarzi seyler. Aksam 7 gibide ana yemek veririm. 9 10 gibide uyur. Tabi aralarda abur cubur meybe kuruyemis falan yer. Duzen genel olarak boyle ama tabi bazen daha erken yada gec kalkinca kayiyor saatler
mihriiican LeoBaby rica ederim. Bebeğinizin iştahsız olduğundan bahsetmişsiniz ama kilo alımı nasıl ayına göre kilosu boyu iyi mi ?
emiyomu LeoBaby evet gercekten oyle 2 yas atagina hazırlık diye dusunuyorum her seye inatlasiyor yerlere atiyo kendini falan 😅😅
Aysegulll44 LeoBaby 17 aylık sabah 8 gibi uyanıyor 12,1 arası uyku max 2 de uyanıyor, akşam 9,10 arası gece uykusu
Aysegulll44 LeoBaby an bazı günler bu şaşıyor canım yani hastalık oluyor, ağrısı sancısı olunca kayabiliyor canım o yüzden bunları okuyup da niye biz böyleyiz deme ne kadar düzen olursa olsun bazı zamanlar uygulanmıyor maalesef
Milkmama LeoBaby insan vücudu bir şeye alışma süresi 21 gün yani 3 hafta sabır ile aynı saatte yatırırsanız sonra kolay oluyor uykuya geçişi. Beneğim 21 aylık 1 aydır düzenli uykuları. Fakat ben emzirerek uyutuyorum. 2. Yaş gününden sonra memeyi bıraktıracağım bakalım nasıl uyutacağız
LeoBaby Milkmama ya aslında uyku saatlerimizde pek bir sorun yok. Sorun yemek yememesi hiç bir şekilde. Doğduğundan beri aşırı iştahsız acaba saatlerde mi sorun var diye yazmak istedim ama ortalama herkesle aynıymış :(
LeoBaby Aysegulll44 ya çok teşekkür ederim 🌸 aslında uyku saatlerimizde pek sorun yok. Asla yemeyen bir çocuk bundan dolayı saatleri mi değişsem diye yazmak istedim ama aslında ortama herkesle aynıymış uyku saati :(
Milkmama LeoBaby ben 21:30 da odaya alıyorum. 22 gibi uykuya geçiyor. Ama sabaha kadar 3-5 kere meme için kalkar yüne uyur beraber yatıyoruz. Benim ki de normal yemesi kilolu bir bebek değil çok zayıfta değil