momikaa Annegibi2006 sözleşme imzaladınız mı bir umut bekliyoruz yedek olduğumuz için asil hak sahibi olabilir miyiz emin değilim 😒
Annegibi2006 momikaa hayır henüz imzalamadık bir de yapılan projeler içinden kura çekilecekmiş yani başakşehir bitmek üzere ama kurada çıkmazsak Arnavutköy ve esenleri bekleyeceğiz. Biraz sancılı bir süreç maalesef