YumukluSucurtaa yatinzibarineww 2019 TOKİ projesine hiç bakmadim para olmadığından 😂 ama söylenip yerine getirilmemesi iyi olmamış devlete bile guvenemiceksek
Alyakbr yohh_yavv bazen toplu ödeme istiyorlarmış o nasıl oluyo ne kadar veriliyor o topludan peşinat değil dediğim taksit öderken. Belli bir ayda toplu para isteniliyomus
yohh_yavv Alyakbr onun için bi bilgim yok canım biz henüz ödemeye başlamadık eve geçince taksitleri ödemeye başlicaz ama bizde toplu ödeme yok peşinat dışında aylık taksit ile ödenecek
momikaa kurabiyevarsimitvar vardır illa bir hayır öyle düşünün dediğiniz gibi para yokken ödeyemezseniz hakkınızı kaybetmiş olursunuz sağlıkla huzurla kazasız belasız bir şekilde oturmayı nasip etsin Rabbim cümlemize 🌸
Annegibi2006 momikaa 2022 de esenler/başakşehir/arnavutköy projesinde asil hak sahibiyiz başakşehir projesi %89 tamamlendimşuan Arnavutköy yeni başladı oralar en az 2 yıl sürer ama başakşehir yakında teslim edilir diye düşünüyorum
momikaa Annegibi2006 sözleşme imzaladınız mı bir umut bekliyoruz yedek olduğumuz için asil hak sahibi olabilir miyiz emin değilim 😒
yohh_yavv Hemdem__ ya bizim bu ay kat kurası çekilicek sözleşme imzalanıp peşinat verilicek %45 oranında bitmiş gösteriyor ama ödemeler hemen başlicakmış hem kira da oturup hem onun taksidini nasıl vericez anlamış değilim
yohh_yavv Hemdem__ evet maalesef bu durum hiç iyi olmadı sözde dar gelirli diye proje ama insanlar hem kira hem toki taksiti bir nasıl ödeyebilir ki
Hemdem__ yohh_yavv haklısınız zor olur öyle bittikten sonra başlaması daha iyi olurdu hakkınızda hayırlısı olsun