Eylul301023 kızım 19 aylık ortamızda yatıyor park beşiği var kendi odası var ama bizimle yatmayı seviyor☺️ biz memnunuz,her yerim ağrıyor bazen tek tarafımda kalıyorum hep ama olsun napalım,o kadar hızlı büyüyorlarki diyorum zaten ne kadar daha bizimle yatacak tadını çıkaralım😢 yeterki huzurlu,mutlu olsunda onun istediği gibi olsun🙏