Tesla123 12. Ayda uyku gerilemesi var, ayrılık kaygısı da eklenince yaşanıyor bence geçicidir. Bizimki de gündüz hala bana yapışık, bakıcısında bile zor duruyor. Hele azıcık hasta olsun yaka iğnesi gibi yapışıyor. Dönem dönem yine uykuya geçerken koluma yapışıyor ben de park yatağın üstünden ona sarılıyorum öyle uyuyor, bazen bana kıçını dönüp uyuyor:) hepsi geçici yani