Mommmyyyy 28 aylıktı üst 6 dişi oldu ön 4 diş zirkonyum arka dişler Çelik gibi yani şuan 6 yaşında bi sorun yaşamadık doktorumuz hastanede yaptı ilk baş sakinleşmesi için içecek içirdik biraz sersemledi sonra doktorumuzun kucağında gitti bi kaç saat sonra onun kucağında uyanmış şekilde geldi ve anında düzeldi diyebilirim ilk bi kaç gün diş etleri hassasiyeti olur diye yumuşak gıda verdik sonra tamamen hayatımız normale döndü hatta ağrıları dindiği için bambaşka bi çocuk oldu diyebilirim hepsine kanal tedavisi yapıldığı için. Siz neden 4 yaşın dolmasını bekliyorsunuz valla anestezi konusu emin ellerde olduğunu bilmek ve hastane ortamı olmadı önemli yani yenidoğan bi bebek bile anestezi alıyor mecbura kalınca bence önemli olan sağlığı ki buna diş deyip geçmemek lazım ufacık bi çocugun diş ağrısı çekmesi o dişin apse yapması vs daha tehlikeli sinirsel olarak etkileyebilir iltihaplanma yapar ve sarabilir yani bence riske atılmaması gereken bi konu