smileanne 26merve26 ama takılır bence sızınkıne ya . Alta baya uzun dişi . Sızde sıkıntı olmaz gecmıs olsun canım
smileanne ymc516_ Demekkı o yapısal bısey . Suan çok fazla var bebeklerde böyle sorun . Çağın genel bır rahatsızlığı bence . Doktorlarda bebeklerde çok bısey bulamadıkları ıcın tek süt ve mama ile beslendıklerı ıcın süte baglıyolar nedenını
26merve26 smileanne inşallah canım sizede çok geçmiş olsun yeni çıkacak dişleri kuvvetli olsun inşallah yavruların 🙏🥹
smileanne 26merve26 çok sağ ol canım . Insallah dıger gelecek olanlar sağlam gelır tek isteğim o suan
ymc516_ smileanne evet kan damlası yapabiliyor Muş birde. Bizde kullanıyoruz icirdikten sonra bol su veriyorum
-Sare32- smileanne siyah lekelermi var yoksa çürüme derken kızımında siyah lekeler var bana da doktor demir ya da gece beslenmesi dedi ağız kokusuda vardı
oglumubeklerken smileanne 21 Ay boyunca hem gece hem gündüz emzirdim çok şükür böyle bir sorun yaşamadık.
mugey Sadece gece emmesi değil anne sütünün yapısı, çürük riski, tükürük yapısı, emme sonrasınsa yapılan temizlik, gün içinde yenilen gıdalar da çürükte etkilidir. O yüzden bazı gece emen çocukta olur bazısında olmaz
Fatmauslu smileanne benim oğlumda da oldu süt dişleri çürüdü 2 yaş 2 aylık hep emdi gece gündüz ve benimde ilk bebeğimdi.bikseydim gece emmesini keserdim. Anestezi altinda ameliyat oldu Dr kurtardigimi kurtarcam kurtarmadim çekerim dedi . Dolgusu filandae var şimdi.. küçük oğlum 10 aylık ondan 1 yaştan sonra kesmek istiyorum ins
smileanne Fatmauslu bızımkı de öyle ıste . Hep gece gündüz emdı . Bılseydım ben de bıraktırırdım 1 yaştan sonra . İlk çocukta yaptığım hatam oldu bu . Bızımkınde de kaplama dolgu falan var. Kanal tedavısı yapıldı ıste 18 aylıkken . Suan ön dişlerı hıc yok gıbı . Çok kötü oldu gıtgıde çürüyor . Daha daımı dıslerının cıkmasınada çok var ya . Belkı arka azıları geldıkten sonra konusmasını falan da etkılemesın dıye protez dış yaptırırız .