anneyimannea bikupakahvee bir fincan meraklısı olarak 1 diyorum bende bi çeşidi var evi doldurdum artık 😁
bikupakahvee anneyimannea bende nerden sardım bilmiyorum eşim kızıyor artık bana para verme fincan al diyorum ya🤣 Teşekkür ederim 💜
coffeewithgummastic bikupakahvee meyveli olanı karacada görmüştüm bende çok beğenmiştim. Oyum ondan yana. Ama mavi olan da çok güzel. Hangisi olursa olsun güle güle kullanmayı nasip etsin 🤲🏻
kirikkalp bikupakahvee şimdi bakıyordum bende meyveli olanı gördüm çok güzel bence bu 90ml çok iyi ☺️
bikupakahvee [silindi] sürekli fincan yada kupa bakıyorum ve alıyorum eşim artık ciddi anlamda kızmaya başladı ama napim çok heves ediyorum 🥹🥹💜