bikupakahvee İkisi arasında kararsızım ama sanki şu meyveli renkli olan daha hoş gözüküyor gözüme 🥲 Sizce hangisini alayım ?
mervekb bikupakahvee ben 2 numarayı beğendim. Mutfak eşyalarında renk karmaşası olan ürünlerden hoşlanmam.
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala bikupakahvee meyveli renkli olan daha hoş gözüküyor gözüme Aynen 💯 🤌çok hoş
bikupakahvee Mlk16 ay demi ya🤭🤭 teşekkür ederim hem sürekli fotoğraf çekmeye her biri farklı farklı güzel olur
Mlk16 bikupakahvee aynen foto çekmeye de güzel olur diye demiştim bende🥰 bide ikinciden arkadaşımda kaç senedir kullanıyor modası geçmiş gibi geldi o yüzden 😇
bikupakahvee mervekb aslında bende sadeciyimdir o takımıda sade diye beğenmiştim ama bu renkliyi de görünce kafam çok karıştı ve 1 tane alma hakkım var🥹
Suphiye_mila13 bikupakahvee meyveli renkli olanı birine ev hediyesi olarak götürmüştüm güzel duruyor fiyatı şuan baya uçmuş hatta sonra derim keşke eve ayırsaydım olsun kısmet onlarınmış😂
Suphiye_mila13 bikupakahvee 250 almıştım ama iki sene önce kadar bence kaçırmayın en son baktığıma 800 falan olmuştu
bikupakahvee Mlk16 tamam canım böyle çok renkli eşyam yoktur o yüzden 2.yi de beğendim ama şuan netleştim ya meyveli olanı alacağım 🥰